Дидактичні ігри на уроках англійської мови
У
процесі гри в учнів виробляється звичка зосереджуватися, самостійно думати,
розвивати увагу. Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються. Гра на
уроці - не самоціль, а засіб навчання і виховання. Сам термін "гра"
підкреслює її педагогічну спрямованість та багатогранність застосування. А тому
найсуттєвішим для вчителя будь-якого предмета, є такі питання:
а)
визначити місце дидактичних ігор та ігрових ситуацій у системі інших видів
діяльності на уроці;
б)
доцільність використання їх на різних етапах вивчення різноманітного за
характером навчального матеріалу;
в)
розробка методики проведення дидактичних ігор з урахуванням дидактичної мети
уроку та рівня підготовленості учнів;
г)
вимоги до змісту ігрової діяльності у світлі ідей розвивального навчання;
д)
передбачення способів стимулювання учнів, заохочення в процесі гри тих, хто
найбільше відзначився, а також для підбадьорення відстаючих.
Немає коментарів:
Дописати коментар